Lite bättre uppdatering om dagen.

Ja denna dagen började med att jag var på djursjukhuset med kissen för att göra en uppföljning & nytt ultraljud osv!
Proverna på lymnfknutorna visade INGA tecken på canser.
Så glad jag blev.
samt att svullanden hade gått ner på dem.
Inflamationen i bukfettet syntes fortfarande men INTE lika tydligt.
Mjälten var normal igen samt att som jag förstod det så var den kassa njuren ockswå på bättringsvägen.
Fast jag fattade inte så bra.
 
Efter det åkte jag hem till familjen T för att sola lite.
efter ett litet tag i solen så var det dags att åka hem för att byat om.
Jag åkte tillbaka till dem igen vid halv 5 & sedan gick vi på väla tills dem stängde 20:00.

Jag handlade ett par svvarta tygskor på acent för 49:- & en ring till näsan som är ENKEL att ta av för 50:-
Staven jag satte i förra veckan tappade jag i vasken idag när jag skulle ta av den =P
Smarta jag säger jag ju bara.

När vi kom hem igen till familjen T så blev det fika med glass & vattenmelon, awesome dag säger jag ju bara.
Samt att jag fick ett jobb till idag =)

så jag kommer ha 2 jobb sen när jag börjar jobba, detta är sjukt bra då det ena jobbet inte är heltid utan jag kommer jobba ca 15-30 timmar i veckan så vill jag är det ganska skönt att ha annat jobb som fyller upp dem andra dagarna som jag både kan & vill jobba =)

så dit ska jag i morgon för att skriva avtal osv =)

GRATTIS TILL MIG <3

Nu vänder livet & allting känns sjukt skönt måste jag ju säga.

nu ska jag bara vänta på att kissen vill komma in igen då hon inte varit ute på hela d agen, det har varit npå tok för vart för henne så hon gav sig ut nu för att göra sin adagliga behov ;)

i morgon ska jag skriva avtal & efter det blir det stallet som det ser ut nu.

Eventuellt träffa D på kvällen.

Men tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0