Mår som jag förtjänar.

Ja idag mår jag verkligen som jag förtjänar!
Men jag tänkte köra en liten uppdatering om gårdagens bravader =)

Det hela började med att jag åkte ner till Processbemanning för att skriva på papper då jag ska jobba där dem dagarna jag kan/vill när jag inte jobbar på BK =)
Efter det hämtade jag upp Elin & vi drog till stranden =)
Låg där & lapade sol & tog ett dopp, sjukt skönt måste jag verkligen säga =)


Ja ni såg ju bilderna igår från stranden ;)

Sedan fick vi för oss att åka till väla där jag ville köpa lite nya kläder till festivalen ;)
så ja det blev en del shopping ;)
 
2 st linnen
1 ögonfrans böjare.
1 nagellack.
allt detta från Gina =)

 
Sedan hittade jag :
1 tunn stickad kofta att ha över 1 av linnena.
1 par jeans shorts.
Detta kommer från Kappahl


Denna ringen hittade jag på accesories på väla =)

Ja jag kan ju lungt säga att jag var nöjd med gårdagens shopping.

efter detta åkte jag hem, städade & slänge mig i duschen & sedan var det dags för förfest hos Emma =)
Vi spelade svampen & lite andra dricks spel ;)
Så ja vi var ganska så runda under fötterna ;)

 
När vi var klara med förfestandet så drog vi ner till festivalen för att se JÖRN ROSTENSTRÖM!
Så jävla awesome är han, kan typ NÄSTAN alla hans låtar ;)
Dock fick jag ingen bild på detta som man kan se att det är han på.
Vi stod ganska långt bak & jag ille inte ha med systemkameran ner till stan =)

men men jag såg, jag njöt & jag levde ;)
Sedan åkte vi karsueller & åt.
jag hade en sjukt awesome kväll igår.

men nu ska jag försöka samla mig & min kropp & orka med ett barnkalas =/
Ska bli kul att se hur det går! 
Men det ska säkert gå hur bra som helst!

Men tills nästa gång vi hörs.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0