Nu avslöjar jag hemligheterna =)

Hej alla.
ja som ni vet har jag burit på en del hemligheter, detta endast för att jag inte velat avslöja för mycket innan det är klart.
Men allting är klart nu så nu jävlar kan jag avslöja så mycket jag vill =)

Det första är att jag & bertil ska flytta ihop, vi skrev på kontrakt på lägenheten igår & där är super mycket som ska göras vid i den, med andra ord får vi den PRECIS som vi vill ha den <3
En 2:a på 65 kvvadratmeter, bra planerad, med stort kök =)

Så o söndags var vi på XXXlutz i malmö & köpte lite nya möbler.
Vi fick 6 st sjukt snygga stolar till priset av 4. 1600:- (stolarna kostade 999:- innan rean.)
Vi köpte även en tvhylla (kombination med vitrin skåp osv)
Vår nya tvmöbel =)
Bilden ovan ser ny tv möblen =)
Den kostade endast 1490 FÖR ALLT =)
Bilden under här visar våra sjukt snygga stolar =)
Våra nya köksstolar =)
Den andra ganska store hmeligheten är att jag jag dessutom har fått jobba =)
Jag ska börja jobba på nya Burker King restaurangen som öppnar nere i Löddeköpinge på Center syd.
jag kommer jobba MINST halvtid =)
Allting bara går åt rätt håll nu.
Änteligen är det min tur!
Sedan så var det inte fler hemligheter =)
Men jag tycker att dessa är stora nog.

Men i alla fall så får ni ju även en liten uppdatering om mig & lukas =)
Lukas har haft lite semester i 1 vecka då jag varit iväg.
Men nu ska han sättas igång igen =)
Så igår hoppade vi faktiskt lite små skutt efter ORDENTLIG uppvärmning =)
Han var sjukt duktig & det gjorde att jag tyckte det var sjukt kul =)

Så vi hoppade några skutt över 40cm hinder. Ja det är STORT för mig =)
Men i alla fall.
Jag är på jakt efter lite utruustning till Lukas.
jag vill ha ett snyggt brunt schabrak & bruna neskydd.
har du till ett bra pris?
Hör av dig då =)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0