Nu kommer den lovade bildbomben.

Heej alla & tack för stort tålamod med mig.
Men jag hoppas också att ni förstår varför min uppdatering har varit kass?!

Men i alla fall sitter jag i husvagnen med mamma & Pappa & tittar tv nu så jag passar på att ladda upp bilderna från falsterbo igår & på mig & Lukas från idag =)

Så jag hoppas ni gillar det så kommer det mer uppdatering i morgon =)

Nu kommer först bilderna från Falsterbo =)

 
Nu kommer bilderna från ridningen idag på mig & Lukas =)
Samt två duvor som mös i vattenpölen =)

 
Så nu ska det bäddas i vagnen så vi hörs i morgon alla =)
Btw lägg märke till Lukas nya outfit =)
snyggast i världen är han (i alla fall i mina ögon)
 
Men till nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0