Oj Oj Oj.


Idag var ingen bra blogg dag =P
har ju inte skrivit ett dugg nästan.

Men i alla fall så har min dag sett ut på följande vis:

Åkte till stallet vid 13:00 för att fortsätta med utstädningen av loftet så vi kan få ha hö där.
Men innan Y kom så longerade jag Lukas (idag igen)
Han tyckte det var sjukt kul att få springa & han fick springa & busa så mycket han ville idag.
men han jobbade på fint.

Sen fram tills nu har jag turat på båtarna med mamma & pappa & vänner till familjen, åt god buffe & bara njöt.
nu sitter jag här & skriver & ska snart kolla tv =)

Men i morgon ska jag försöka ta lite bilder på Lukas, ska eventuellt till Falsterbo på lördag också =D
Yeeeey första gången i mitt liv som jag ska ddit =P
 
Men tills nästa gång.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0