Om denna dag.

Ja nu är jag hemma & ska snart krypa ner i sängen hos hjärtat.
ja vi skippar falsterbo i morgon då han ska jobba så tar vi det på söndag istället, men jag tror det blir lika kul ändå ;)

Men i alla fall så satt vi i parken vid Grytan idag & lyssnade på Mikael Wiehe (stavning), Sofia Karlsson & MELISSA HORN!!
Hur underbart är inte det?!
Jo, det var MASSA underbart <3
 
Men jag tänkte ladda upp dem snygga bilderna på Lukas från idag!
Han var SJUKT snygg! Det tycker i alla fall jag =)

 
Han blev riktigt stor & snygg, jag gjorde även ordentlig ryktning på honom så han riktigt glänste! <3
Finaste du, v ad skulle jag göra om jag inte hade dig i mitt liv?

Eftersom vi inte ska till Falsterbo i morgon så blir det nog ett pass på honom i morgon igen =)
Nu ska han hållas igång!

Men tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0