Ordentlig hjärtattack.

Skriver från bilen nu på väg hem från stallet. Lukas tramsade ganska mycket under passet idag, sprang med nosen i luften, passade och bara trippade runt. Detta resulterade i att han i traven snubblar så han nästan drar mulen i marken. Han kommer på alla fyra igen, fortsätter trava ett par steg innan jag får stopp på honom så jag kastar mig av i farten då han HALTAR :( Han ville knappt stötta på benet dem 3 travaregen han tog innan jag kastade mig av. Jag slängde av sadel och gick med honom. Sedan tog pappa honom och sprang med honom. Till min lättnad visade han INGEN helta alls. Jag blev så lättad att jag nästan började gråta. Jag gick lite med honom och han visade inget orent alls. Vi gick ner med honom till hagen, jag kollade hans ben lite extra och han var varken varm eller svullen. Så jag smorde honom i huvudet och släppte honom i hagen. Han travade ner till staketet och var helt ren i traven. Detta kallar jag hjärtattack delux. Vet inte vad jag hade gjort om ngt hade hänt min prins. Aja allting gott, slutet gott. Så tills vi hörs igen. XoXo EmmaMarvin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0