Pensionärs varning.

Haha ja på mig är det det nu faktiskr.
jag sitter & väntar på hjärtat som snart är hemma från jobb igen.
vad tror ni jag gör under tiden?

haha jo jag sitter & löser melodikrysset på P4 malmöhus!
Men det är jävligt kul & jag & mina föräldrar brukar göra detta på lördags mornarna =)
Nu är dem dock på semster men jag fortsätter ändå.

Iaf så har planerna idag ändrats igen eftersom h1järtat kommer tidigare från jobb än planerat så ja vi ska till FALSTERBO idag <3
haha så ja bloggen kommer nog bli ganska tom till i morgon men bered er på BILDBOMB i morgon.
Både från Falsterbo & från stallet =D
 
Lukas får vila idag eftersom han gått alla andra dagar denna veckan.

men tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0