Shopping, promenad & pyssel.

Ja idag har vi inhandlat näst intill det sista av möblerna till nya lägenheten!
Det sista som saknas är en byrå till hallen, men det är ingen brådska.
Iaf så började dagen hos M där vi var ute med hennes vovve & gick i 45 min, så dagens motion är avklarad.
Sedan kollade jag pöå hennes soffbord som jag & hjärtat ska få av henne.
Snyggt va?
eller?

Efter det var jag, mamma & pappa på Jysk & väla.
PÅ Jysk lade vi beställning på det nya köksbordet som jag & hjärtat ska ha.
Också sjukt fint, kommer passa till allt annat som finns =D

Stort & fint & det får plats ganska många kring det, drar man ut det från väggen får vi plats 8 runt det =)

Sedan gick vi in på väla för att handla saker till vår pysselstund.
Det blev några armband gjorda idag =)
tycks?




Detta är vad jag sysselsatt mig med denna kväll =)
Nu blir det chill innan jag ska sova, pappa ska med mig till stallet i morgon:
Efter det ska vi hämtas Y´s hästsläp som vi ska låna & ha på baklucke loppisen på söndag =)

Så tills nästa gång.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snygga saker! =D

Svar: Tack så jätte mycket =)Jag tror det kommer bli super fint nät allting är på plats i lägenheten sen också.
EmmaMarvin

2012-07-06 @ 22:58:10
URL: http://kajsaochtuva.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0