Sinnes sjukt.

Ja denna värmen är helt sinnes sjuk.
Gick precis ner för att rensa kattlådan samt att jag skulle vattna blommorna ute i tradgården.
Det är över 30 grader varmt i solen redan.
Min kropp är inte gjord för denna varmen.
Men jag klagar absolut INTE!
Jag ska slänga på mig bikini, ta med min laptop ut & sola & lyssna musik =)

haha om jag orkar, har redan spenderat massa tid i solen & jag börjar få fin färg, men jag viull inte bränna mig.
Ikväll blir det i alla fall att träfa finaste bästisen N.
Vi ska först till stallet & efter det blir det hem, göra sig i ordning & sticka ner till hbg festivalen <3
Kan inte bli bättre väder för detta =D
 
haha men detta var vad ni får sålänge ;)

Så tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0