Städa loftet & rida.

Ja snart ska jag ta mig till stallet för att städa loftet så vi kan få in nytt fräscht hö där.
Som vi blivit erbjudna =)

Men i alla fall så är det så min dag ser ut idag & givetvis ska Lukas ridas också.

Igår tror jag att jag glömde uppdatera om vad jag gjorde med honom.
Då vädret var ganska dåligt så longerade jag honom & han gick på fint i båda varven samt att vi gjorde lite ledarskaps övningar.
Jag tränar mycket på att han ska följa mig, både med & utan grimskaft.

Men i alla fall så ska han ridas idag OM det inte spöregnar för då blir det longering igen.
men nu ska han gå iaf 5 av 7 dagar i veckan.
På ett eller annat sätt =)

 

Men uppdatering kommer senare & om ni har tur även någon bild ;)

Men tills dess.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0