Svar från Frågestund.

Jag fick 4 st frågor av Malin =)
Så här kommer dem!
 
1) Hur gammal var du när du först börjae rida? 
2) Varför fastnade du för det? 
3) Vart ska du och Bertil flytta? =) 
4) Planerar ni familj inom några år? Det vill säga barn. 
5) Kan du fotografera och visa ipp din favoritoutfit? =)
 
Svar på nr 1: Jag började rida när jag var 6 år gammal. Så jag har ridit i 18 år. Men jag skaffade inte egen häst fören jag var 20.
 
Svar på nr 2: Jag tror det var friheten som gjorde att jag fastande för det, tanken på att ha envän för livet. Samtidigt så måste man hela tiden ha i bakhuvudet att det inte är för evigt.
 
Svar på nr 3: Jag & Bertil (ja så heter min pojkvän & snart sambo.) Vi ska flytta till en 2:a på dalhem här i helsingborg. Anledningen till att det blir helsingborg är för att båda trivs här samt att jag har hästen här & Bertil har jobb här.
 
Svar på nr 4: Visst hoppas jag på att få bida familj med Bertil, men vi vill stå på en fast punkt i livet innan med fasta jobb osv innan vi tar det steget. Jag är väldigt noga med att ha ordnad ekonomi innan vi tar det steget. Men visst jag hoppas verkligen på det, men vi har aldrig riktigt diskuterat det rakt ut, utan när det känns rätt det är då det är dags.
 
Svar på nr 5: Jag kan absolut göra det, men då måste jag bara fråga om det är klädmässigt eller hästmässigt, eller kanske bägge delar?!

Det var svaren & jag hoppas du blir nöjd med svaren ;D

Nu ska jag få i mig lite frulle & sedan blir det stallet & ridning med Y. Lukas fick vila igår med tanke på det som hände i förgår.
Så jag hoppas han är fit for fight idag =)

Så håll utkik för i em/kväll kommer bildbomb här på bloggen ;)
 
Så tills dess.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0