Välkommen hem!

Haha ja rubriken säger väl allt?
Just nu sitter jag på tåget hem & vet ni vad?
jo jag ska hämta hem kissen vid 14:00!
jag är enormt mycklig över detta, kissen vår ska få komma hem.
hon var ännu piggare idag & har svarat bra på behandlingen hon fick igår =)

Men i alla fall så fick jag stressa som ett as, mamma hade tagit med sig fel jojo kort så vi fick ladda, och när vi höll på att ladda kortet så kom givetvis tåget & jag fick stressa som tusan.
Detta resulterade i att jag glömde biljetten i automaten så när jag skulle visa biljetten så visade jag laddnings kvittot.
Lyckt va?
Men på stationen efter fick jag springa av för att trycka ut ett inspektions kvitto i autopmaten.
Där fick konduktören som inte trodde jag löst ngn biljett.
han såg något häpen ut när det visade sig att jag faktiskt gjort det!

Så nu har jag en timmes tågresa kvar ungefär innan jag är i Helsingborg.
funderar på att se om ngn kan hämta mig med bil där så jag slipper asa på alla saker samt att jag då slipper sterssa till djursjukhuset.
Men jag får se hur jag löser det.

Men tills vi hörs igen.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0