Dumma mig.

Jag är hemskt ledsen för att jag inte bloggat på ett bra tag. Detta har verkligen sina orsaker. Men det är inget jag vill skriva ut före allt är klart.
Det hoppas jag att ni förstår?!

Jag har haft mycket att göra sista tiden och jag älskar det.
Lukas går på bete och har det bra så jag kan lägga mer tid på jobb sökandet. Men till helgen ska han sättas igång på riktigt efter 1 veckas semester :)
Robin i stallet ska börja ge oss lektioner i markarbete/hoppning.

Men i alla fall så ska bloggen bli bättre från och med nu. Så hoppas ni följer min fortsatta resa mot ett liv som äntligen verkar bli som jag alltid drömt om. Eller ja nästan i alla fall.

XoXo
EmmaMarvin


Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

fin blogg! Älskar designen♥

Svar: Tack så jätte mycket =)
EmmaMarvin

2012-06-26 @ 21:03:44
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0