Barfota no more.

Ja jag hade ju verkligen hoppats på att Lukas skulle kunna gå barfota, men nej då.
Idag när jag hämtade honom från hagen så var han öm, men som tur var så hade jag bestämt mig för att han skulle skos fram idag (hans bakhovar behöver inte skor)
Så han skoddes & gick klockrent sedan, jag trodde först han vrickat sig eller så, men nej han var bara öm i sulorna, det sa R också =)

så nu går han med skor fram =)
Märkte ordentlig skillnad direkt, så ja så fick det bli.

Men han får gå barfota på vinterna när det är snö & jävligt men på våren/sommaren & hösten blir det skor iaf fram!

Men annars idag blev det bara en skrittrunda ute med dem nya skorna, då jag ville känna på honom & han gick perfekt =)
Lilla killen & jag njuter verkligen av livet just nu!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0