Beauty date och grön häst?!

Hej kära läsare =)
Ja igår hade jag & världens finaste D en underbar Beauty date med ansiktsmask, hälsosam mat & lite gott att dricka till detta =)
Vi kollade massa film & snackde massor av skit vill jag lova.
Givetvis bjuder både jag & hon på oss själva så här kommer lite Beauty date bilder =)

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Haha kul va?

Ja idag var jag i stallet, haha eller ja jag har redab varit där menar jag.
Jag har börjat rida igenom lukas med halsförlängare då han har väldigt svårt att hitta rätt form, så jag ansåg att det är lite bra hjälp på vägen, tills vi fått upp lite mer balans tillsammans. NEJ jag kommer givetvis inte rida honom med den alltid, men det är ganska skönt att ha den vid uteritt då han springer som en giraff och inte alls lyssnar, men nu måste han lyssna =)

Men i alla fall, ni som läste gårdagens inlägg "dagens måste ha" jag blev så kär i det täcket att vet ni??
Lukas grön
JA JAG KÖPTE DET!
jag kunde inte låta bli & jag hade pengar över som jag fick när jag fyllde år, jag vet jag vet hade igentligen inte råd till det, men jag tog mig råd.
Och jag ångrar det inte en sekund. Visst är han snygg?!

Haha svettig efter dagens ganska hårda pass då vi verkligen kämpade med hans vänster gallopp! Han har verkligen bara velat gå i höger dem senaste dagarna, men Y hjälpte mig & det blev riktigt bra =)

Nej nu ska jag baka en härlig bärpaj som ska med på stallmötet idag =)

Ha en toppen fin dag alla för det ska jag ha.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0