Dagens ridpass & paket hämtning.

Haha ja detta inlägg tänke handla om dagens ridpass & GIVETVIS kommer det upp lite bilder =)
hjärtat mitt var med som fotograf =)
Aja det var Igentligen bara meningen att jag skulle ta lite skritt & trav på banan eftersom det vara ganska sent jag red. Men hjärtat satte upp ett LITET kryss till mig så det blev lite travhopp med Lukas =)
Han vägrade första gången jag red på hindret men det var bara att rida på det igen!
Han gick åt sidan för att jag var osäker & ramade inte in honom ordentligt, men sedan gick det bra & han tyckte det var super kul =)
Lite bilder kommer nu =) 

Lukas på Banan!Lukas på Banan!Lukas på Banan!Lukas på Banan!Lukas på Banan!

Sedan hämtade jag paket.
Det var mina saker från horze.se
Ett par ridbyxor & en stövelväska =) 

mig är mycket nöjd ;)
Lukas på Banan!

Nej nu ska jag nörda The sims ;)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0