Fest, ridning & bildbomb.

Hej alla =)
Nu var det några dagar sedan jag gjorde inlägg sist, finns ju anledningar till varför.
Ja som ni kommer förstå utav detta inlägget så fyllde jag 24 i lördags så det blev pardyy på kvällen.
Alla mina närmaste vänner var här & givetvis tänkte jag slänga upp en lagom bildbomb från kvällen =)
Titta & njut!

Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)
Detta var en del av bilderna, haha vi hade det super trevligt & jag fick mycket fina presenter =)

Elin sov hos mig eftersom vi skulle till stallet tillsammans på söndagen =) 
Så här kommer lite bilder på pressenter & dagen efter kvällen före maten vi åt =D

Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)Min 24 års dag =)

Ser väl namnam & lyckat ut!

Sen på söndagen så blev det stallet, ridning, hinderna stod framme så jag red lite markarbete på Lukas, jag var väl inte jäte taggad, men Lukas skötte sig mycket mycket bra & han travade faktiskt mot hinderna denna gången så jag är grymt stolt över honom!
Aja nu ska jag vara social mot J & hjärtat mitt =) Men men ha det nice alla.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0