Glömska & dåligt samvete!

Ja denna dagen har varit en toppen dag IGENLIGEN! Om man då bortser från regnet under dagens ridtur & en häst som var sjukligt ofokuserad. Men det gick ändå.

När jag & M hade tagit in Y's hästar och jag skulle hämta Lukas så ser jag att: OJ jag hade glömt ta av honom benskydden igår kväll efter att jag ridit. Jag fick så sjukt dåligt samvete men det lugnade sig när jag kom på att det faktiskt är ÄNDA gången i mitt liv som jag glömt något sådant.
jag tog av dem direkt när han kom in innan vi skulle rida och kollade så dem inte skadat honom på något sätt & det hade dem inte.
Jag kollade noga efter skav osv, mend et var lugnt. Det stillade mitt samvete en del!
Men jag fattar inte hur jag kunde glömma det!
Men det kan väl hända alla?

Har du som läser någonsin glömt att ta av utrustning från din häst? hur, vad & när i så fall?

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0