hatar skatt.

Ja som ni kanske missat så har deklarationen på skatteverkets hemsida från & med idag öppnat.
jag gicck in & kollade min deklaration & jag ska betala 800:- Fy fan vad surt måste jag ju säga.
aja det blir till att spara pengar så jag kan göra allt jag måste denna våren/sommaren.

Ja Lukas ska vaccineras samt att tänderna ska kollas!
Sedan så ska det avmaskas osv, det går iaf minst på 4000 allt!
Sedan ska jag ha nya sommardäck till bilen, allting är bara kaos just nu.

aja i värsta fall får jag försöka lösa det på någon vänster.
Kan jag bara träna upp min kondision ordentligt & mina knän, sen sk ajag försöka spara pengar genom att cykla till stallet, det är en bit, men det får det vara värt då ju.

Ahh jag blir bara så irriterad på allt, jag hade ju faktiskt hoppats på ett par tusen tillbaka dteta året, men nej då det sket sig verkligen!
Men men sånt är livet måste jag ju säga, finns inte så mycket att göra åt det!

Nej nu blir det på med kläder och dra till stallet, där vet jag om att jag alltid blir på bra humör i alla fall =)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0