Hittade dagens MÅSTE HA!

Jag funderar på att införskaffa en ny liten sak i min blogg som ska heta "Dagens måste ha"!
alltså handlar den om saker som jag hittat i butiker, osv som är ett måste för mig.
Saker som man bara faller för.

Min uppgift för er är att ge tips på vart prosukten kan finnas billigt eller om ni vet någon som säljer den begagnad till ett vettigt pris?!

alltså igår var jag & hjärtat mitt på Hööks & jag hittade världens nsyggaste täcke!
måste ha 1
Täcket är som sagt från Hööks & kostar 549:-
Jag blev kär direkt & tyckate att det kommer passa på Lukas så sjukt bra.
Så ja vi får se när jag fått pengar i slutet av månaden opm jag köper det då, ELLER om jag tar från pengarna jag fick i födelsedags present, det kan man ju faktiskt göra!

JAG VILL!
Haha nej nu kallar jobbet!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0