Jobbat som bara den.

Ja denna veckan har i princip gått åt till att jobba.
haft mycket jobb denna veckan, kul som tusan är det!

Men i alla fall så har det blivit sena kvällsturer till stallet denna veckan!
Och så även idag!
Men i alla fall så tänkte jag hinna med en LITEN update om hur det går för mig & Lukas just nu.
Det går toppen fint!

Han börjar fatta det här med vänster gallopen nu!
Nu är det o princip INGEN kors eller förvänd gallop längre.
Ibland ökar han traven in i vänster gallopen, men än så länge accepterar jag det, men snart ska han kunna göra sammlade fattningar & båda varven.
som sagt så jobbar vi sten hårt på detta & för var dag så tar vi steg frammåt.

I nästa vecka ska jag köra en hel del markarbete så jag kanske kan få upp självkännslan i hoppningen snart!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0