Lagom bildbomb.

tyckte att ni mina trogna läsare förtjänar en bildbomb från idag =) 

På tisdag ska jag ordna med alla saker från stallet som ska säljas, blev faktiskt en del som rensats ut, men det ska bli gott med lite extra pengar (om jag nu får det sålt det vills äga).

men nu kommer bilder =D

Fast kom nu på att dem första bilderna ni får är från förra veckan =D
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Nu kommer dagens bilder =D

25/325/325/325/325/325/325/325/325/325/325/325/3

Sedan fick jag för mig att storstäda sadelkammaren =)
Se så fint det blev =D

25/325/3

Nu ska jag kolla film & sedan ska jag mysa med chips till BB Live ikväll =)
I morgon kallar jobbet & stallet =)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0