Sakerna till salu är ute.

till salu.
Jag har detta & lite till som ska säljas.

gå in på länken nedan för att hitta allt!

Tänk på att om sakerna ska skickas så tillkommer frakten på ca 30:- på varje produkt om man inte beställer mer än en produkt!

http://www.blocket.se/helsingborg/Utrustning_till_hast_39404044.htm?ca=23_3&w=0

Kolla där =)

Sedan har jag faktiskt en del till som jag ska slänga upp så fort jag orkar =)
Är det så att detta inte säljs så kommer det att skänkas till helsingborgs ridskola tror jag =)

Men i alla fall, skrittade en runda ute idag innan arbetet på banan började.
Vi har kämpat LÄNGE nu med Lukas vänster gallopp då han antingen bara har gått i kors eller förvänd gallop, men igår så släppte det & han gjorde 3 klockrena fattningar & idag var han också sjukligt duktig.

Min fina pojke börjar bli mjuk & fin & väääääääldigt sammarbets villig =)
Denna sommaren kommer bli helt underbar & det ska bli MÅÅÅNGA härliga långturer. 
Ja jag älskar livet helt enkelt <3

XoXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0