Sista gången nu.

Ja idag var jag hos tandläkaren för att dra ut mina sista 2 visdomständer. Nu är det gjort & nu slipper jag det i framtiden.
allt jag kan säga nu är att jag fortfarande är slö i huvudet över det lugnande jag fick innan, ja ni kanske undrar varför jag får lugnande?!
jag har en sjuklig tandläkar skräck så för att jag ska slippa ligga med en puls på 120 så får jag en dos lugnande innan stolen kallar.

Det hjälpetr faktiskt en aning, men det gör fortfrande ont.
haha ja inte under tiden då dem bedövar alltid lite extra på mig för att jag ska slippa stressen med att det KANSKE gör ont.
Aja nu sitter jag här med en liten skål med turkisk youghurt (stavning) och ett STORT glas vatten, nu får jag ju äta lite så jag försöker få i mig det som är lättast att äta, med andra ord så är det ju bara att svälja.
hum jag har en sjukligt stor blodklump i hålet där tanden satt & nu sitter den grymt lös (jag suger på kinderna när jags over) så den har kåssnat, jag hoppas inte hela låssnar för då är det kört.

aja nu ska jag äta min lunch/middag & sen så ikväll ska jag & mamma till frissan för att toppa håret!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0