Smartskalle DELUX:

Ja idag så skulle hjärtat ta bilder på mig & Lukas på ridbanan, men tror ni det blev några?
NEJ!
Vet ni varför?
Jo för att lilla jag hade glömt att sätta tillbaka minnes kortet i kameran :'(
aja får ta någon dag i veckan då han får fota oss istället =) 

Lukas var grymt smutsig när jag skulle hämta honom från hagen så ja det fick bli en avspolning av honom idag med, lite mer nogrant idag samt en ordentlig svans tvätt då hans svans var grå av dynga. INTE okey =P

Men men jag snodde en bild av M där jag tränar hennes vovve att kunna gå bredvid hästar. Han är väldigt resarverad mot hästarna så jag tog honom med långt koppel, Lukas är så underbart snäll mot hundar så han traskade på med lugna steg när jag hela tiden hade fokus på vovven & pratade med honom. =)

Lukas fick åäven social träning då P körde & jämnade till ridbanan samtidigt som jag red =) Han blev lite chokad över att jag inte ens kommentarade att han var där. Varför skulle jag det? Lukas brydde sig inte så varför ska jag? ;)

Träbar vovve med häst =)

Nu ska jag göra tårtor inför i morgon ;)

XoXo


Kommentarer
Postat av: Amanda

sjukt fin blogg och härlig bild!:)

2012-03-03 @ 20:43:23
URL: http://ryttaramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0