Dags att börja på allvar.

Det jag tycker många som tränar gör som är fel det är att stirra sig blind på vågen!
Jag menar fattar inte folk att muskler väfger mer än feett.
Bästa är att mäta sig & gå på hur måtten runt problem områdena förändras!

Så jag letade rätt på ett måttband & mätte mig idag, innan jag åt frulle osv!
Detta är mina mått & jag ska försöka ge en uppdattering varige månad om förändraingarna!

Mage/Midja: 97
Rumpa/Höft: 125
Lår: 74
Överarm: 38
Bröst: 110
Här nere kommer mina mål. Jag skiter i hur lång tid det kommer ta att komma dit, jag gör det i den takten jag mår bäst av!
Men jag ska komma dit =)

Mage/Midja: 85
Rumpa/Höft: 110
Lår: 65
Överarm: 30
Bröst: 100

Så ni får hålla tummarna, jag ska försöka slänga upp kropps bilder på hur jag ser ut nu =)
Mest bara för att kunna ha att jämnföra med =)

Sedan kommer jag som sagt att ge en uppdattering var måndag =)
Med hur måtten förändras osv =) 

Men nu ska jag göra mig i ordning så att jag är klar när Doris ringer, vi ska äta lunch & shoppa på väla <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0