Hallå alla.

Ja jag har verkligen inte haft tid att blogga den senaste tiden. Vädret har skrikit steka nu i snart två veckor. Och jag har spenderat många timmar i stallet för att göra i ordning hagarna för sommarbete.
Idag släpper vi våra i alla fall.
Lukas har haft mycket gräs i sin vinter hage nu och har vant magen vid gräset.

Idag fick jag köra riktig Volvo (traktor) för första gången i mitt liv.
Det var faktiskt kul :)

Nu kommer snart Pappa. Han får hjälpa med hagarna och vi ska även prata lite med P. Han som äger gården. Hoppas nu bara alls går som jag vill.
Detta kommer jag vara väldigt hemlig med tills allt är klart.

En ledtråd var dag kanske?
Dagens: gräs.

XoXo
Emma Marvin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0