Lång uppdatering =)

Hej alla underbara människor, några dagar sent, men i alla fall så kommer nu uppdateringen jag lovade er.
Med massa bilder och annat mög ;)

I alla fall så börjar vi med onsdagen den 1:e Maj =)
Då firade Dunkers kultur hus i HBG 10 år & vi genomförde en stor vår konsert!
Det var massa körer som slogs ihop till en stor.
Så här kommer lite bilder därifrån =)

VårKOnsertVårKOnsertVårKOnsertVårKOnsertVårKOnsert

Efter denna underbara konsert så fick Kimberly övningsköra med mig.
vi drog till stranden i lerberget där det blev lite fler underbara bilder <3

Road tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad tripRoad trip
Nu kommer det en lite blandad kompott på hästar & andra natur bilder =) 

Blandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompottBlandad kompott
Nej nu kom Jim & jag ska vara social med honom & påjkvännen min! <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0