Spöken & övernaturligt.

Tror du på spöken, anadar eller något annat övernaturligt?

Det kan jag säga att jag lugnt gör.
Sedan vi flyttade till vår nya lägenhet har jag känt mig övervakad, inte på något obehaligt vis eller så men jag vet att här finns någon eller något.
Doris har flera nätter hon sovit här känt hur ett djur av något slag har bäddat ner sig vid hennes fötter & hon har typ känt andetagen mot fötterna.

Jag har flera gåger när jag stått i duschen hört hur antingen toadörren öppnas & stängs eller hört toalocket fällas upp & sedan fällas ner igen strax efter.
Haha jag kan inte bli rädd för detta, inte så länge inget ont händer mig.

Jag kanske orde ta hit ett medium eller så, fast jag tycker det är ganska mysigt att aldrig känna mig ensam, snarare tvärt om så känner jag mig konstigt lugn & trygg om jag är ensam hemma.

hur är det för er?
Har ni råkat ut för övernaturliga saker?
i så fall vad?

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0