Stort grattis till mig.

Jag har trots läger med massa godis, chips och läsk kunnat hålla min diet stenhårt.
Igår när alla krängde som in i bomben till filmen, vad gjorde jag?
Jo jag åt FRUKT.
Jag känner mig sjukt duktig att jag pallar.

Men min diet ser ut såhär;

Frukost=shake.
Lunch= shake
Mellanmål=frukt
Middag= lagad mat (nyttig)

Detta har jag lyckats hålla sedan i måndags. Och ska vara så nästa vecka också kan jag säga :)

Men jag fixar detta.
Nu börjar min kamp för att bli minst 20kg lättare.

En annan sak att säga grattis för är att jag fått jobb och jag börjar på måndag.
Ska gå utbildning i Trelleborg mån-fre nästa vecka och sedan blir det att jobba på väla sen.

Dock är detta bara ett vik på obestämd tid, men det är ett jobb och ger pengar :)
Tror dessutom det kommer att bli ett väldigt bra jobb :)

Skriver mer sen.
XoXo
EmmaMarvin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0