underbara liv.

allting är verkligen på topp just nu. och nej jag överdriver INTE. jag har fått jobb igen. Det gick mycket fortare än jag trodde. Allt började med intervju för snart 2 veckor sedan. På torsdagen ringde C och gav mig jobbet. Denna veckan gick jag utbildning i Trelleborg och allting skulle bara vara ett vikariat. Men efter 2 dagar på utbildning så min chef; riv ditt gamla kontrakt så får du ett nytt i morgon. På det nya kontraktet har jag gått in i 8 månaders provanställning. Hufvudstadsbladet lycklig tror ni inte jag är?

Lukas fick semester denna veckan som jag var på utbildning. Det härliga med detta jobbet är att jag börjar och slutar så jag hinner med Lukas utan att känna oro.
Jag tror jag kommer älska detta jobbet.
Men nu ska jag diska undan efter svärföräldrarna besök igår.



sedan står tvätta. stallet och hem till mina föräldrar på schemat.



XoXo.
EmmaMarvin. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0