Extremt kasst.

Hej alla kära läsare.
Förlåt mig så hemskt mycket för dena extrmt dåliga uppdattering.
Men det har hänt sjukt mycket under denna veckan & jag har helt enkelt inte orkat ett dugg.
Givetvis tänkte jag ge er en update om vad som hänt i mitt liv dessa dagar som jag inte varit aktiv på bloggen.
 
Jag tänker inte hänga ut någon alls i detta inlägget, men den sista tiden har jag mått sjukt dåligt psykiskt.
jag har verkliogen inte varit såhär nere sedan min bror gick bort.
Jag trodde ju först att allting hade med flytten osv att göra.
Men ack vad jag bedrog mig.

Dem sista 2-3 veckorna har jag haft en sådan ångest att jag typ varken ätit eller sovit & i veckan listade jag ut var det var.
JOBBET =/
Ni som inte själva jobbat inom snabbmats branchen har INGEN som helst aning om vilken stress det är på ett sådant ställe.
Jag är van vid att jobba i högt tempo och stressa:
men denna stressen går inte att beskriva med ord hur den tar på mig & mitt psyke.
Så i klördags tog jag beslutet att säga upp mig & jag jobbade min sista dag igår.

Det är den stora anledningen till att jag varit borta från bloggen & sedan så har jag ju fått lägga tiden på lägenheten (som för övrigt börjar komma i ordning nu) 
Så ja nu ska jag försöka ta mig i kragen & komma igång med bloggningen igen =)

Hoppas ni saknat mig ;)

Så tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0