Typiskt.

Ja ännu en gång har det varigt sjukt dålig uppdatering. Jag har trots att jag är arbetslös röven full hela tiden.
Kan bero på att jag vill ha det så.

Jag försöker umgås med L så mkt som möjligt nu när hon ÄNTELIGEN flyttat tillbaka hit <3

Sedan håller jag på att verkligen träna Lukas nu :) jag märker skillnad på honom från dag till dag och det är verkligen super kul måste jag säga.

Idag visade han verkligen att hans flås gått upp, samt att hans longering över bommar och små hinder gett resultat.
Idag travade jag över 3 bommar på böjt spår där mitten bommen var höjd ca 2 dm och han travade super fint över.

Härligt när träningen ger resultat :)
Nu ska jag fortsätta kämpa mig framåt. Och på fredag tror jag att jag sk satsa på lite markarbete med höjda bommar osv :)

Men nu ska jag krypa ner till hjärtat och kolla film (han sover redan dock)

Idag fick jag även en super fin inflyttningspresent av gänget i stallet. Denne bor nu på hallbyrån och givetvis döpte jag den till Lukas <3

Men tills nästa gång.

XoXo
EmmaMarvin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0