Bomlös eller inte?

Hej alla ni där ute =)
Idag har det varit full rulle.
Dagen började med en härlig ridtur med hjärtat, E & M =)
Lukas skötte sig super bra, han var lugn, stabil & travade lugnt och skönt.
 
Finaste pojken i hagen efter ridturen =)
I morgon blir det en lite längre runda med E & eventuellt hjärtat.
 
Men i alla fall, fick sålt min dressyr sadel idag =) Härligt att den inte ligger & tar plats.
Jag är sugen på att spara pengarna till en bomlös sadel.
Jag har hittat en som skulle passa så sjukt bra på Lukas =D

 
Neongrn ;)
Lukas & min favorit färg =)
 
Men jag undrar bara, vad tycker ni om bomlösa sadlar?
Jag hade tänkt att ha den tl uteritter & eventuellt lite dressyr arbete.

Men kan man rida med den torts att man är kraftig?
Tacksam för svar & åsikter =)
 

I alla fall så har vi kämpat ihop vår tv hylla idag så nu är den näst intll klar, bara delen som ska upp på väggen kvar, men den får vänta till på lördaå allt annat är på plats =)
I morgon kommer i alla fall våra dörrar, så nu kan man stänga om sig när man ska kissa! ;D
 
Nej nu blir det slappa och kolla film, sen sova.
 
Så tills nästa gång.
 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0