Denna förgrymmade hosta =(

Ja jag har sedan i måndags varit riktigt dålig.
feber som inte riktigt vill ge med sig & hosta utan dess like =/

Detta är helt sjukt, jag har varit feberfri näst intill hela dagen men nu i kväll fick jag feber igen & hostan som började dra sig tillbaka kom som ett slag i bakhuvudet.
Hostar så jag spyr & jag kan inte ligga ner för då blir det mycket värre =(
JAG VILL SOVA!

Jag har inte fått sova en hel natt på hela veckan & det verkar inte bli annorlunda ikväll.
just nu väntar jag på att hostmedicinen ska börja verka så jag i alla fall kan få sova några timmar!


Men men nu orkar jag faktiskt inte sitta här & blogga mer, men alla ni som är vakna & läser vid denna tiden får sova så gott & så hörs vi mer i morgon.

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0