Kissar, skåp och annat skoj.

Denna veckan har jag verkligen inte haft tid att skriva på bloggen!
Det har varit saker till lägenhete hela veckn, men nu är det inte många dagar kvar tills den är helt klart.
På tisdag är alla golven klara & efter det dröjer det ett par veckor innan vi får köksluckor & bänkskiva, sedan är den klar =)

Men i alla fall så busade jag med Lukas i torsdags innan jobb, finaste pojken i världen är han =)








På vägen hem från stallet i torsdags så stannade vi längs vägn utanför ett par gårdar då det kom en flock med kisse ungar gåndes längs väge.
Jag ville inte riskera att vi skulle köra på dem så vi stannade.
Jag testade tt gå ut till dem & dem sprang driekt fram till mig & ville kela =)

Jag är inte den som är den utan jag var snabbt framme och ville kela jag med.







Ja igår så pysslade jag hela dagen då jag var ledig =)
Så jag pimpade ett nyckelskåp som ska in i lägenheten =) 
Det blev såhär: 
 
Sedan igår kördes det ännu mer saker till lägenheten =)

Idag var jag ute & pussade på Lukas.
nu ska det köras saker till lägenheten =)

Men nu kommer det en bild på min EGEN GJORDA griffeltavla & nyckelskåpet igen så får ni kommentera =)
Vill ni veta hur man gör?
Skriva då ;)


 
Nu blir det lägenheten & sedanjobba =)

Jobbar 17-00 både idag & i morgon.

Så tills nästa gång.

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0