Nycklar & vidrigheter.

Hej kära läsare, ja det är jag igen =)
Denna dagen har varit full rulle HELA dagen.

Den började med att jag åkte till stallet & red, men på vägen dit så stannade vi till hööks så det blev en del inköp så jag fick ut bonusen på mitt bonus kort =)
Detta var vad jag köpte idag =) 
 
Detta shabraket i denna färg då det jag hade tidigare från Catago ice kollektionen inte längre går att få tag i & mitt är ganska sönder på undersidan =/
 
Då jag har markt att hans träns ibland ger fula merken öbver nacken så köte jag dessa skydden =)
Hoppas det hjälper.
Mina kära läsare som har häst, brukar ni klippa en fålla i manen för tränset? alltså snagga manen den biten som nackstrycket ligger på?
Hur gör man för att få det bäst osv?

Det blev även ett 10 pack med tvättsvampar, dessa går alltid åt till allt möjligt!

 

Dessa handskarna fick man köpa för 49:- om man handlade för 200 så jag slog till.
Sjukt sköna måste jag säga att dem är =)


Sedan införskaffade jag mig min FÖRSTA ryktlåda.
Haha snacka om efter jag är, men idag var det dags & ekonomin tillät det =)

Sedan åkte jag & red Lukas & han var sjukt fin att rida idag så i morgon innan jobb ska jag på det igen =)

Sedan så var vi & hämtade nyklarna till lägenheten.
jag vill inte visa hur det såg ut överallt i denna lägenhet.
jhag kan säga som såhär att i morgon em ska dem börja med att sanera & städa hela skiten innan dem ens kan gå in & börja renovera!
Så ja vi ska ta oss dit på torsdag eller onsdag kväll bara för att se hur det ser ut ;)
haha ska bli kul att se.

Nu tänkte jag att jag skulle gå in & göra en andressändring!


Här har ni 3 bilder på vissa sekr som såg ganska hhemska ut i lägenheten men det var långt ifrån det värsta.
Jag tog bilderna nu för att om det skulle bli poroblem så jag har bevis INNAN dem renoverar!

I alla fall så var vi ute & handlade hushålls maskiner idag =)
Vi blev en köksassistent & en tvättmaskin rikare =)
Haha tur man har sparade pengar till detta =)

Men med tanke på mitt jobb & hur ofta jag behöver tvätta mina kläder så var det ganska så skönt att veta att vi får in en tvättmaskin som är VÅR!!
så nu ska vi bara hitta en elektriker som har befogenhet att koppla in den =)

Men i alla fall så sk ajag sova nu, ska upp i tid i morgon för att ta mig till stallet =)
Men ni får ha det toppen alla!

Skriver mer i morgon.
Så tills dess,




 
XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0