På gång igen.

Denna dumma förkylning/influensa jag haft nu i en vecka är på väg att ge med sig nu ÄNTELIGEN =D
Detta innebär att jag faktiskt orkat ta mig ut till Lukas.
Idag blev han löslongerad i hagen UTAN lina & vet ni??
HAN SPRANG RUNT MIG =D

Haha ja dagens lyckorus det måste jag ju säga =)
Nu ska jag snart krypa till sängs, men först ska jag stoppa i en skiva av Glee i dvd spelaren.

Dessutom så flyttar jag till helgen <3
Lägenheten blir som det ser ut nu klar tills dess.
Det ända vi får vänta på ett tag är typ våra dörrar till rummen samt alla skåpsluckor till köket, men fatta vad snyggt det kommer bli när det är klart?! =D

Men nu ska jag sova hade jag tänkt, kanske pslear lite The Sims 3 först ;D

Men tills i morgon.
 
XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0