Sämst jag är.

Jag vet att jag inte skrivit på hur länge sedan som helst =/
Men jag har verkligen haft röven full, ursäkta ordvalet ;)
men jag har jobbat hela veckan & nu i helgen när jag väl varit ledig har jag tagit tillvara på tiden med att umgås med vänner, varit hos Lukas och bara njutit av att vara ledig =)

Om ni undrar vad jag gör vaken nu så vet jag inte ens det själv =P
Men vaken är jag.

I alla fall så får vi nycklarna till vår lägenhet idag 15:00 och om 2-3 veckor är det dags för inflytt =)
om ni undrar varför det kommer dröja så ska det jhu renoveras först =)
Men i alla fall så ska jag nog ta mig ut till stallet nu på förmiddagen innan det är dags för att hämta nycklarna =)
jag ska nog vänta tills bertil kommer hem vid 10:00 så kanm han åka med ut & knäppa några bilder =)

Vi ska inom hööks också för att köpa ett nytt grönt shabrak till mig.
Då det jag hade innan från Vatago Ice kollektionen är sönder & jag vill inte att Lukas ska få skav =(

Men nu ska jag återgå till sängen, men först blir det ner & ta ett glas att dricka =)

Så tills senare!

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0