Snart är det dags.

Ja om en dryg vecka så flyttar jag =)
Alltså nästa helg är det dags.
Då är lägenheten klar, jag är ledig & det kommer bli så sjukt underbart <3

Men det är en del att göra innan dess.
jag ska bli klar med mitt pyssel som jag hållt på med hela veckan som jag ska bli klar med snart hade jag tänkt.
Nu jobbar jag både idag & i morgon, sedan är jag ledig på fredag & jobbar lördag & söndag =)
Så det är ganska chill.

Nästa vecka jobbar jag 2 dagar sedan är jag ledig resten så jag ska verkligen ta dem lediga dagarna att komma i ordning i lägenheten, detta ska bli sjukt kul kan jag lova.
Så jag kan sätta ihop möbler på torsdag nästa vecka samt köra dit alla lådor.

Sedan tar vi alla tunga möbler till helgen.

men i alla fall min förkylning hänger fortfarande kvar & det går upp & ner.
ena dagen kan jag må toppen, sedan andra dagen ligger jag pall i sängen =/
Men den förkylningen som går nu är jätte seg tydligen så det är bara att hålla ut.

nej nu ska jag göra mig i ordning för att åka & träffa kundvärden & gå igenom lägenheten & sedan ska jag städa bilen =)

Men tills vi hörs igen.

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0