Måste bli bättre.

Jag måste bli bättre på att skriva på bloggen, men just nu känns det som att mitt liv står ganska så still.
Varför kan man ju då undra, för det gör jag själv.

En av mina närsta vänner reste till andra sidan jorden typ i natt & Det känns ganska så konstigt, hon ska vara borta i mellan 7-9 månader.

Ni kan Läsa om Kimberly och hennes fantastiska resa genom att trycka på hennes namn.
 
Med Lukas kan ni få em liten uppdattering. E vän till mig har kommit igång & börjat hoppa honom lite då & då, eftersom jag är hopprädd & han är super obalanserad i sin hoppning så bad jag om hjälp med den & det går bra.

Jag ska försöka hitta ett bra bett till honom som inte har för mycket häv, men som ändå hjälper honom att söka sig ner lite mer än vad ett vanligt träns bett gör, han blir så fruktansvärt hård i munnen av dem vanliga betten, och jag vill inte behöva ha dragkamp med min häst, det är inte så härligt.
 
Sedan är jag på jakt efter en ny sadel, men GUUUUD vad svårt det ska vara att hitta en sadel för en bra peng som är 18".
Helt sinnes vad jag komjmit på att det nästan är förbjudet att vara kraftig inom denna sporten, ibland undrar jag varför jag gav mig in i denna sporten när man går in i butiker & frågar om dem har Ridbyxor i storlek 46, VILKA blickar man får, helt Sinnes.

JAg tror jag har lite filmer/bilder från hur min tid den senaste har sett ut =)

Hoppas ni njuter av dem så lovar jag att jag ska bli bättre ;)

 
 
 
Hoppas ni tyckte om min updatering =)

XoXo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0