Ännu en gång kassa uppdateringar.

Ja jg har haft lite fokus på annat i livet just nu än bloggen, men jag lovar att jag ska försöka.
Jag vet inte om jag skrivit i tidiare inlägg att jag gick med i Viktväktarna fr lite mer än en vecka sedan. Kan ni fatta att jag redan tappat 3,6Kg?!
Det är fan helt sinnes.
Fler kilo ska tappas & min målvikt i slutet är 80-85Kg =)
Jag ska klara det & det är bara så.
 
I alla fall så har mycket tid gått åt till stallet & jobbet, det är så jag vill ha det.
Jag vet att jag ovat er bildbomb & till hlgen kommer den.
Ska ha med den både till mitt stall & en tjejkompis stall för att ta lite mys bilder på henne & hennes unghäst =)
 
Men nu ska jag få på mig mina ridkläder, dricka upp min mjölk, invänta Elin & Sedan dra mig mot stallet & ett nytt pass på Lukas =) 
 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0