Nu ger jag järnet.

Nu har jag precis lagt pengarna på ett tre månaders medlemskap i Viktväktarna Online.
jag behöver verkligen den motivationen på att tappa mina kilon som jag vill tappa.

Jag är fruktansvärt trött på att aldrig hitta ridbyxor tex.
Jag är trött på att kämpa som ett as för att hitta byxor som sitter snyggt.
jag vill att mina problem med knäna ska minska.

Så nu jävlar ska jag tappa mina 25 kilo.
Jag ska verkligen göra detta & jag tänker kämpa.

Jag vet att det kommer bli riktigt tufft, men jag klarar detta!
Det är bara såd et är.

tack vare att jag har hästen så rör jag mig & får min dagliga mition!
Detta klarar jag toppen bra det vet jag.

jag har sagt till bertil att han verkligen  måste stötta mig & försöka få mig att tänka på byxorna jag vill ha, men som inte passar istälet för att tänka på hur gott det hade varit med en påse godis eller chips.

I CAN DO THIS!!!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0