Oförklarlig ilska.

har du någonsin vaknat & varit så fruktansvärt arg att varige leende har varit en enorm kraftansträngning?!
Just precis så är det frö mig idag & till råga på allt så har jag ett jobb där jag VERKLIGEN måste le typ konstant & vara äckligt trevlig mot allt & alla.

Missförstå mig rätt nu. jag älskar verkligen mitt jobb.

Men idag var det hemskt att behöva stå & spela teater hela tiden, men det kommer löna sig när lönen kommer ;)
I alla fall så åkte jag till stallet efter jobb, men jag gjorde bara det nödvändigaste men i morgon ska jag ge min häst all den tid han förtjänar & vill ha =)
Han är mitt ljus i mörkret.
Men jag kände att om jag skulle gjort något med honom idag så skulle jag bara blivit onödigt arg & irriterad på honom.

Men men nu ska jag hänga tvätt, laga mat & fortsätta städa.

ha en toppen dag alla =)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0