Våren är ännu långt borta.

Jag trodde faktiskt tack vare att vi här nere i skåne inte haft någon ordentlig vinter, att vi skulle lsippa det också.
Men nu när jag tittar ut så ser jag att så inte är fallet.
Det faller snö ute & jag tycker inners inne att det är väldigt mysigt =)
Jag bara längtar tills det blir såhär 5 dm sbö & ta en ridtur i det.
Så himla härligt när man bara plogar igenom snön på hästryggen.
 
Igår spelades det biljard med Elin, Jim & Bertil =)
Haha jag är ganska nöjd för jag utklassade alla 3 & fick vinna över dem alla. En efter en =)
Men så kan det gå när inte haspen är på.
 
i alla fall så red jag Lukas med barbacka jorden igår för andra gången!
Det gick super bra! Dock är han inte riktigt glad för att trava när jag sitter ner, detta är pga att han tror att han ska sakta av var gång man sitter ner i sadeln i traven.
Men det är bara att fortsätta jobba med det.
I alla fall så tycker jag att denna jord är väldigt bra, jag använder den bara som ett stöd för att inte kasa runt.
Jag använder den inte till att rida lätt i eller så,för det är då jag tror det kan bli fel belastning för hästens rygg.
men alla är vi olika & alla gör vi olika =)

Men i alla fall så jag nu ta på mig jobbekläderna & bege mig till jobb =) 

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0