Alltid är det något.

Ja gott folk.
Idag skulle jag ut till stallet för att rida min käre häst, men det gick inte riktigt som väntat då han lyckades trampa upp ett sår på sig själv på den biten vi har att gå från hagen till stallet.
Så jag ville inte riskera att rida på banan & få in massa smuts & grus så jag ryktade honom riktigt fint, renjorde sråret & sprayade på sårgel.
Hoppas det torkat ordentligt tills i morgon så jag kan rida då =)
Ser inte mycket ut för världen men för mig är det mycket.
 
I alla fall så har jhag även tagit mig igenom dag tre av dieten.
Jag ska köpa batteri till vågen i morgon så att den går att använda igen =)

Eftersom det inte blev någon ridning idag så kompenserade jag det med en 30 mins powewalk med vovven =)
 
Men i alla fall så såg dagens meny ut såhär.

till frukost en kopp te med en sockerbit, till det en rostad macka utan pålägg eller smör.
Det blev faktiskt inte så torrt som jag trodde det skulle bli.
 
Till Lunch var det 2 hårdkokta ägg, en skica skinka (jag tog två eftersom mina är så små) och sallad. Jag var kanske lite snål med salladen, men det är lätt att vara efterklok. =P
 
Till middag ikväll var det kokt broccoli & en tomat, till efterätt en frukt.
Jag valde att ta en liten nektarin & lite vindruvor till det =)
 

Jag åt inte ens upp allt för jag bev mätt, det märks att dieten börjar göra nytta, jag är inte alls lika hungrig längre och jag orkar inte samma mängder =)
 
I morgon blir det att golvläggaren kommer 07:30 & efter det drar jag & solar =)
 
Ska försöka slänga upp en bildbomb ikväll om jag orkar ;)

XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0