Dag två av tretton.

Ja då var diet dag två avklarad. än känns det bra och i morgon ska jag se hur jag orkar med träning och hålla igång hela dagen.
dagena frulle och middag såg ut idag som igår.
Dock var lunchen annorlunda ovh bestod av 3 dl naturell yoghurt och 10 skivor skinka.
Jag känner mig inte helt tillfreds med möngden mat, men som sagt så har jah ätit utan stopp den sista tiden och det vill jag sluta med.




så såd dagens mat ut. i morgon finns endast en skiva skinka med i dieten som kött. Resten är ägg och grönsaker.
Men helt ok diet måste jag säga.

Nu ska jag fortsätta soffmysa med Älsklingen innan jag går långa kvällsrundan med Nelly bus :)

XoXo
EmmaMarvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0