Första dagen klar.

Ja gott folk. Den första dagen på dieten är avklarad. Jag kan säga att jag är hungrig. Men jag kan inte äta som en häst mer. Dags att få bukt på detta.

Dagens meny var en kopp te och en sockerbit till frukost.
Dagens lunch var kokt spenat, 2 hårdkokta ägg och en tomat.



Till middag var det en biff på ca 250g och sallad.


Än så länge känns det toppen. Men redab börjar suget efter sötsaker komma krypandes.

I alla fall så lovade jag er en uppdatering om min start vikt och mina mått.
så här kommer dem.



Och här kommer en hel del före bilder på mig.







Första gången jag lägger upp sådana bilder på mig själv.
Så inga skratt tack.

XoXo
EmmaMarvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0