Gud vad jag är dålig.

JAg är så säms igen på att uppdatera.
Men här kommer en liten i alla fall.
 
Jag har slutatmin diet men håller mig i samma banor.
Jag äter inga snabba kolhydrater & undviker dem helst helt & hållet.
Äter jag det så är det havregrynsgröt på morgonen.
Jag äter fortfarand emycket sallad & dricker i princip bara vatten.

Blir jag riktigt sötsuge så dricker jag fun light eller cola light osv.
Jag känner att jag kommer fixa detta.

Nu har jag även börjat rid aordentligt igen 5-6 ggr i veckan. går minst med hunden totalt 1-1.5 timme m dagen. Samt att jag tränar Mayhem 3 dagar i veckan, så jag känner att jag kommer kunna tappa mina 20 kilo.
eller ja nu är det bara 16 kvar =)
Jag ska köpa ngt till min mage som får mina tarmar att börja jobba, då det kan gå melllan 1-2 veckor innan jag kan göra in behov (oooh ja så nasty ;) )
Samt att jag ska köpa fettförbrännande kosttillskott =)
Så att jag får lite hjälp vid var träning så att fettet förbränns & att muskler inte bryts ner =)
 
Jagf kommer ge er regelbunda uppdatteringar  om detta =)
Nu ska jag kränga lunch & sedan åker jag ut till stallet. Tänkte börja städa & sortera sadelkammaren idag =)

XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0